4 DANA /3 NOĆENJA AVIONOM
PROGRAM PUTOVANJA:
POLAZAK: 16.10.2025
1.dan Beograd – Porto
Sastanak grupe na aerodromu “Nikola Tesla” dva i po sata pre leta za Porto kompanijom Air Serbia na liniji JU566 u 07.05h. Dolazak
u Porto u 09.50h. Nakon sletanja sledi panoramsko razgledanje grada Porto. Najveća znamenitost grada je njegovo staro jezgro, koje
je od 1996. godine pod zaštitom UNESCO-a, gde se nalazi niz trgova sa uskim ulicama i brojnim crkvama, palatama i zdanjima. Od
pojedinačnih značajnih građevina potrebno je spomenuti gradsku katedralu, koja je izgrađena u XVII veku u baroknom stilu, i Staru
berzu sa veoma lepim "Arapskim salonom". Železnička stanica S. Bento je jedna od najlepših železničkih stanica na celom svetu gde
su zidovi i plafon prekriveni sa 22.000 pločica. Odlazak do ivice reke Duro i kratka pauza sa pogledom na glavni most Dom Luis
preko reke. Smeštaj u hotel. Noćenje.
2.dan Porto (fakultativno Gimaraeš – Braga – Bon Žezus)
Doručak. Slobodno vreme za individualne aktivnosti ili mogućnost organizovanja celodnevnog fakultativnog izleta za severni
Portugal. Obilazak Gimaraeša koji još zovu i kolevkom Portugala. Upravo ovde je rođen 1109 god. prvi portugalski kralj Alfonso
Henrikes, čija se statua nalazi ispred Palate Vojvoda od Brage iz XV veka. Šetnja do Dukal palate (ulaznica nije uključena u cenu,
može se kupiti individualno po ceni oko 11 eur). Nastavak za Bragu, glavni grad provincije Minho koja je u vreme Rimljana bila
sedište Galicije (sadašnje Španije). Šetnja do poznate katedrale (ulaznica nije uključena u cenu, može se kupiti individualno po ceni
oko 6 eur), a zatim poseta svetilištu Bom Žezus koje se nalazi na brdu (na visini od 1.315 m) iznad samog grada i do koga vodi
velelepno barokno stepenište. Povratak u Porto. Noćenje.
3.dan Porto (fakultativno Koimbra i Aveiro ili dolina reke Duro)
Doručak. Slobodno vreme za individualne aktivnosti ili mogućnost organizovanja celodnevnog fakultativnog izleta Koimbra i Averio
ili dolina reke Duro - krstarenje rekom Duro, poseta vinariji i degustacija vina. Koimbra i Aveiro, polazak za Koimbru, treći grad po
veličini u Portugalu, i jedan od najstarijih univerzitetskih gradova Evrope. Bio je prestonica kraljevstva u XII veku. Šetnja do
katedrale i univerziteta poznatog po čuvenoj biblioteca (ulaznica je uključena u cenu). Aveiro je značajan grad u Portugalu, smešten u
njenom zapadnom delu, 80 km južno od Porta. Grad je središte istoimenog okruga Aveiro, gde time čini jednu od opština. Kroz
Aveiro je prokopano nekoliko nekoliko kanala, pa grad s toga nazivaju “Portugalskom Venecijom”. Ili polazak ka dolini reke Duro
(zlatna reka) koja predstavlja najpoznatiji vinski region Portugala pod zaštitom UNESCO-a. Dolina Duro je najpoznatija po
proizvodnji Porto Vina koja seže unatrag oko 2000 godina. Ovde je nekada vino puštano da pluta rekom Duro do mesta Vila Nova de
Gaia (prekoputa Porta) gde je spremano u posebne podzemne vinske podrume. Poseta istorijskog centra Amarante i odlazak na
vidikovac Sao Leonardo de Galafura odakle se pruža prelep pogled na dolinu reke Duro. Zatim, odlazak na pedesetominutno
krstarenje rekom Duro gde se mogu videti skoro besprekorne paralelne linije kaskadnih vinograda i ruralnih imanja – kinte
(hacijende). Poseta vinariji sa degustacijom Porto vina po kome je ovaj region poznat. Povratak u hotel. Noćenje.
4.dan Porto – Beograd
Doručak. Odjavljivanje iz hotela i slobodno vreme za individualne aktivosti do transfera na aerodrom. Transfer na aerodrom. Let za
Beograd kompanijom Air Serbia JU569 u 17.35h, dolazak u Beograd u 21.55h. Kraj usluga.
POVRATAK: 19.10.2025.
Cenovnik br.1 od 29.04.2025. Program br. 58/2025
HOTEL/
KATEGORIJA
TIP SOBE
USLUGA
16.10.2025-19.10.2025
4 dana / 3 noćenja
HOTEL 4*
1/2
BB
695 €
Prvo dete 2,00 – 11,99
675 €
Prvo dete 0,00 – 0,00
83 €
Jednokrevetna
870 €
Treća osoba
675 €
OPISI HOTELA:
MASA PORTO 4* ex Bever Beta Porto Hotel
Hotel Masa Porto, nekada Bever Beta Porto, će biti potpuno renoviran hotel i počinje sa radom 1 jula 2025 godine. Smešten je u Portu
u ulici Rua do Amial, na nekoliko minuta od obale reke Duro i glavnih kulturnih atrakcija. Hotel će imati 126 smeštajnih jedinica.
Svaka soba će imati: kupatilo, fen, TV, telefon, klima uređaj, wi fi internet. Od dodatnih sadržaja hotel nudi gurmanski restoran, spa i
wellness centar sa unutrašnjim bazenom.
U CENU ARANŽMANA JE UKLJUČENO:
➢ Avio prevoz na relaciji Beograd-Porto-Beograd kompanijom Air Serbia
➢ Aerodromske takse 70 € (na dan objavljivanja programa, čiji je iznos podložan promeni i koje se plaćaju u agenciji u
dinarskoj protivvrednosti)
➢ Smeštaj u hotelu 4* na bazi 3 noćenja sa doručkom u standardnim dvokrevetnim sobama
➢ Transfer na relaciji aerodrom-hotel-aerodrom
➢ Panoramsko razgledanje grada Porto na dolasku u pratnji vodiča
➢ Vodič na srpskom jeziku
➢ Troškovi organizacije putovanja
U CENU ARANŽMANA NIJE UKLJUČENO:
➢ Gradska taksa oko 3€ dnevno po osobi, plaćanje na recepciji hotela
➢ Fakultativni izleti po programu
➢ Napojnice za lokalne vodiče i vozače
➢ Putno zdravstveno osiguranje
FAKULTATIVNI IZLETI :
Minimum za realizaciju izleta je 15 osoba. U slučaju manjeg broja prijavljenih putnika, izlet je moguće realizovati po korigovanoj
ceni. Prijava za izlete je prilikom prijavljivanja za putovanje, a uplata navedenih fakultativnih izleta se vrši na licu mesta, na
destinaciji u evrima. Fakultativni izleti nisu pokriveni garancijom putovanja organizatora, obzirom da su u organizaciji lokalnog
partnera.
1. Gimaraeš, Braga i Bon Žezus (celodnevni izlet, oko 8h). U cenu je uključen transfer autobusom u pratnji našeg vodiča. Cena
izleta: 60 €.
2. Koimbra i Aveiro (celodnevni izlet, oko 8h). U cenu je uključen transfer autobusom u pratnji našeg vodiča i ulaznica u
univerzitetsku biblioteku. Cena izleta: 95€.
3. Krstarenje rekom Duro (celodnevni izlet, oko 8h). U cenu uključen transfer autobusom u pratnji našeg vodiča, krstarenje
rekom Duro u trajanju od 1h, poseta vinariji i degustacija vina. Cena izleta: 120 €.
NAPOMENA: Lokalna turistička agencija (organizator fakultativnih izleta) zadržava pravo promene cene, dana realizacije i
minimalnog broja putnika za realizaciju izleta.
NAPOMENA :
Jednokrevetne i trokrevetne sobe su ograničenog broja NA UPIT! i konačna potvrda se dobija u roku od 24 časa
Trokrevetne sobe su sa pomoćnim ležajem (sofa) koji je pogodan za decu do 12 godina. Uz poseban zahtev, može ga koristiti odrasla
osoba.
Dozvoljena količina predatog prtljaga je 23kg i kabinskog (ručnog) 8 kg
SMEŠTAJ:
U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00h poslednjeg
dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu
uslugu. U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih
dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj
jedinici. Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela.
Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji. Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima
su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih
okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji objekata koju
propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja. Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i
politike samog objekta
VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje
prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju
bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti
roditelja mora biti overena u sudu ili opštini. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (potrebna novčana
sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u
konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju
EU. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon
povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka).
NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA
prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti
razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,…) obratite nadležnim
organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa
USLOVI I NAČINI PLAĆANJA:
Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS (Narodne banke Srbije) na dan uplate. Gotovinski - rezervacija se
vrši uplatom akontacije u iznosu od 40% od ukupne cene aranžmana, a ostatak 15 dana pre polaska. Ukoliko aranžman nije uplaćen u
celosti, ostatak duga se izražava u evrima i plaća se prema kursu na dan uplate. Čekovima gradjana do 15 decembra 2025, po uplati
akontacije za rezervaciju, za ostatak se deponuju čekovi najkasnije 15 dana pre polaska na putovanje. Kreditom poslovnih banaka po
uslovima koje određuje banka prema klijentu, a na osnovu predračuna koji se dobija u agenciji. Prilikom prijave uplaćuje se depozit
od 20% ukupne vrednosti aranžmana koji se vraća po odobravanju kredita (uplata punog iznosa od strane banke). Platnim karticama
ili revolving karticama (mogućnost odloženog plaćanja). NAPOMENA: Agencija Robinson ima potpisane ugovore o povoljnijim
uslovima plaćanja za klijente banaka: EXPOBANK, Banca intesa, NLB Komercijalna banka, OTP banka (bivšaSociete Generale
banka), Poštanska štedionica.
MINIMALNI BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 25
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA
OD STRANE AGENCIJE JE 7 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.UKOLIKO BROJ PUTNIKA BUDE MANJI, PUTOVANJE
JE MOGUĆE RELIZOVATI UZ DOPLATU.
Agencija Robinson ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.
Uz ovaj aranžman važe Opšti uslovi putovanja agencije Odeon World travel d.o.o.
Organizator putovanja: Odeon World travel d.o.o. OTP br. 114/2021 od 12.10.2021.god, kategorija licence A
Polisa za osiguranje garancije putovanja br 2702416 važi od 01.10.2024.